ano ano ano

Mistrovství vražednictví

ano

Vrah se specializuje na rychlé zabíjení jednotlivých protivníků, jimž navíc dokáže přivodit krvácení či otravu. Spoléhá se na taktiku úder a útěk a není příliš vhodný pro boj s hordou nepřátel, proto používá triky, které mu umožňují vyhnout se boji s přesilou.

Bleskový prášek

Trik pouťových kouzelníků použitý pro jiné účely. Záblesk a kouř oslepuje okolní nepřátele, snižuje tak jejich schopnost zasáhnout a navíc je může i dezorientovat.

úroveň 1:
53 Cena energie
3.8 m dosah
30% šance na nepovedený útok po 8.0 sek.
30% pravděpodobnost: 3.0 - 8.0 sek. zmatení

Bomba s jedovatým plynem

Vržená bomba po nárazu uvolní jedovatý plyn, který zraňuje nepřátele a oslabuje jejich útoky.

úroveň 1:
45 Cena energie
3.2 m dosah
98 - 98 zranění jedem po více než 6.0 sek.
33% zpomalení po 6.0 sek.
  • Šrapnel

Bomba je navíc nabita třaskavinou a kovovými fragmenty, takže po nárazu exploduje a vystřelí do okolí smrtící šrapnely. Každý šrapnel způsobí zasaženým nepřátelům průrazné zranění.

úroveň 1:
5 Cena energie
1.5 m dosah
9 - 11 fragmentů
55 krvácejícího zranění po více než 5.0 sek.
24 bodného zranění

Otrávená zbraň

Pokryje zbraň silným jedem.

úroveň 1:
1 Když je aktivována, stojí energii za sekundu
25 - 25 zranění jedem po více než 6.0 sek.
+50 energie rezervováno
  • Rulík

Štáva z jedovatého rulíku způsobuje, že otrávené zbraně nepřítele také zpomalují.

úroveň 1:
+15% zranění jedem
10% zpomalení po 5.0 sek.
  • Destilace jedů

Studiem alchymistických procesů je možné destilovat přirozené toxiny a zvyšovat tak sílu i dobu trvání všech otrávených útoků.

úroveň 1:
+12% zranění jedem s +10% zlepšeného trvání
  • Mandragora

Zvyšuje pravděpodobnost, že jed otráví i mysl nepřítele a uvrhne ho do stavu značného zmatení.

úroveň 1:
1 Když je aktivována, stojí energii za sekundu
15% šance na nepovedený útok po 3.0 sek.
12% pravděpodobnost: 1.8 - 2.4 sek. zmatení

Deaktivace pasti

Díky bohatým zkušenostem s pastmi a magickými zařízeními dokáže vrah snadno deaktivovat pasti a vyhnout se tak zranění.

úroveň 1:
+50% zranění, pokud jsou nepřítelem Zařízení
+10% menší zranění, pokud jsou nepřítelem Zařízení

Umístění pasti

Umístí mechanickou past, která se spustí, když se nepřítel přiblíží, a začne jej rychle ostřelovat smrtícími šipkami.

úroveň 1:
25 Cena energie
1.0 m dosah
3 limit přivolání
Střílející past - atributy:
Doba života 30 sek.
52 zdraví

Střílející past - schopnosti:
Umístění pasti
1 projektil
8 - 15 bodného zranění
  • Rychlé pokládání

Zkušenost v pokládání pasti snižuje dobu, za kterou může hrdina umístit další past.

úroveň 1:
-18% dobití
-5% ceny energie
  • Zlepšený střelecký mechanismus

Zvyšuje rychlost pasti.

úroveň 1:
3 projektily
10% pravděp. na proražení nepřátel
+15% bodného zranění
+30 zdraví

Vrhací nože

Vrhnutí čepele, jež po zásahu způsobí zranění z krvácení.

úroveň 1:
18 Cena energie
1 projektil
100% pravděp. na proražení nepřátel
48 krvácející zranění po více než 3 sek.
15 bodného zranění
  • Sprška nožů

Hrdina dokáže hodit více nožů najednou, jejichž sprška srazí nepřátele k zemi.

úroveň 1:
5 Cena energie
1 projektil
+51% bodného zranění

Péče o čepel

Pokud je tato schopnost aktivní, budou čepele mečů a kopí hrdiny i spojenců ostré jako břitva a budou způsobovat větší bodná zranění.

úroveň 1:
16 m dosah
+16% bodného
3 bodného zranění
+50 energie rezervováno

Otevřená rána

Přidá pravděpodobnost, že čepel způsobí další zranění krvácením, platí pro používání meče, kopí luku nebo sekery

úroveň 1:
33% pravděp.: 27 krvácející zranění po více než 3 sek.

Smrtící úder

Jediný vražedný úder násobící normální zranění.

úroveň 1:
52 Cena energie
+225% zranění
+225% bodného zranění
  • Smrtelné zranění

Omráčí oběti smrtícího úderu a značně zesílí účinek jedu a krvácení.

úroveň 1:
15 Cena energie
+60% krvácející zranění
+60% zranění jedem
3 sek. omráčení

Vypočítaný úder

Používá se místo normálního útoku, každý čtvrtý zásah vypočítaným úderem zvyší způsobené zranění.

úroveň 1:
3 úrovně nabití
+45% zranění
35 bodného zranění
  • Štastný zásah

Nezvykle vysoké štěstí poskytuje šanci na zásah, který projde nepřátelským brněním jako máslem a způsobí obrovské zranění.

úroveň 1:
33% Šance na jedno z následujících:
39 zranění
+50% bodného zranění
60 krvácející zranění po více než 5 sek.

Anatomie

Díky dobré znalosti anatomie je možné mířit útoky na zranitelná místa v těle, což zvyšuje pravděpodobnost na způsobení krvácení, které navíc zesiluje.

úroveň 1:
+36% krvácející zranění
created by Fireman e-mail: Pavel-Fireman@seznam.cz